Mastodon

Proč se bát Threads

Proč se bát Threads

Stále padáme do stejné pasti Big Techu. Meta se svým Threads nemá zájem stvořit starý dobrý Twitter. Vstřícnost, kterou technologičtí giganti vždy při spuštění nové služby projevují, má za cíl jen nalákat co nejvíce nových uživatelů. Poté Meta s téměř stoprocentní jistotou nekompromisně utáhne šrouby a větší dosahy příspěvků budou za peníze. Organický růst většiny profilů se zastaví a algoritmus začne nabízet obsah, který má udržet uživatele v aplikaci co nejdéle. Koneckonců to vidíme i na Twitteru, kde prostor válcují žabomyší války a vzájemné hejty znepřátelených skupin.

Pokud chcete být ve veřejném prostoru vidět, nakonec nebudete mít jinou možnost, než dát Threads šanci a do služby naskočit, dokud je čas, a zneužít současné vstřícnosti Mety.

Když začínal Facebook, lidé se přihlašovali ke skupinám jako Simpsonovi, Přátelé, Máme rádi metal a podobně. Tyhle stránky bez investice jediné koruny vyrostly do obřích komunit o desítkách tisíc uživatelů. Když Facebook růst těchto komunit omezil, autoři začali skupiny prodávat. Mezi kupujícími byla často i bulvární média, a tak se mezi příspěvky o Simpsonech občas objevila pikantní zpráva o nějaké té celebritě.