Influenceři si umí vytvořit lepší podmínky než novináři. Na obsahu je to vidět

Petr Mára byl první influencer, u kterého jsem si jako novinář uvědomil, že časy se mění. Mám před očima jeho první videa. Mají špatný obraz i zvuk. Na dnešní standardy je to spíše neposlouchatelné. Inspirativní nicméně není provedení, ale sebevědomí a cílevědomost, kterými si Petr Mára řekl o pozornost lidí a dostal ji. Nešel do mediálního domu, jak by to udělala řada novinářů, a nežádal o prostor. Prostor si dokázal vytvořit sám a to mu dalo i větší svobodu.
Novináři by se z podobných příběhů influencerů mohli poučit. I na malém českém trhu vznikla řada úspěšných projektů, které fungují tak dobře, že se kolem silných osobností influencerů utvořily malé redakce o velikosti projektů, jako je Hlídací pes. Novináři si musí konečně přiznat, že úspěch lidí jako Petr Mára nebyla anomálie, ale trend.