Babiš se začal zaměřovat na mladé. Na Schillerovou jsem po setkání změnil názor, říká youtuber Špaček, který se pustil do politické satiry

Objevuje se u Mikýře a nedávno ho na Twitteru chválil i Janek Rubeš. Jan Špaček se na rozdíl od většiny youtuberů vrhl na politickou satiru a minimálně na TikToku s ní má velký úspěch. Rozhovory mu dal Andrej Babiš i Alena Schillerová, kteří jsou pro řadu novinářů nedostupní, protože s nimi odmítají mluvit. Štáb pořadu Fabulace Jana Špačka objíždí od minulého roku politické meetingy a ptá se voličů a politiků na jejich názory. Tím pomalu skládá mozaiku, která řadě mainstreamových médií může unikat. A navíc je to sranda.
V rozhovoru se dozvíte:
● Jsou Fabulace Jana Špačka Česká soda pro generaci Z?
● Proč Babiš nedá rozhovor novináři, ale youtuberovi ano?
● Proč je pro mladé tvůrce zajímavý TikTok?
● Dá se ještě dnes prorazit na youtube?
Položím ti trochu boomerskou otázku. Děláš Českou sodu pro generaci Z?
Myslel jsem si, že taková otázka přijde. Řeknu: Ne. Česká soda mi vlastně nic moc neříká. Viděl jsem ji, ale půlku těch věcí nechápu a půlku nedocením. Spíš se mi zdálo, že je postavená na absurdním humoru než na politické satiře. Pokud se bavíme o české skečové komedii, tak se vždy řeč stočí na Českou sodu, jako kdyby tu za dvacet pět let nic nového a zajímavého nevzniklo. Nikdo se nevrací k ničemu jinému než k České sodě, která je ale už prastará. Navazovat se na ni ani moc nedá.
Proč?